nak copyy ? pergi kedai :)

Wednesday, December 29, 2010

wishlistt 2011 :)

hoho !
2010 da nak abess pulakk , so kene la buatt wishlistt for 2011 .
choop ! wishh 2010 da tunaikan ke belomm ? (buatt buat lupa sudahh , bukan orang tahu pun :) )
urm , hope apea yang aku nak wish nie boleyy ditunaikan la , AMIN~
1.ibadat boleyy diperbaikikan ( solatt kalau boleyy JANGAN TINGGAL !)
2.nak dapat keputusan yang cemerlang dalam PMR ! (sejukk perut mak aku lahirkan aku)
3.homework yang cikgu bagi siappkan (tak macam 2010 , xpenahh siapp) *terokk gilea !
4.nak berjaya dalam hidupp !
5.nak jadi anak yang terbaikk (anak ANUAR+ARPAH)
6.pandai bahagikan mase untuk study , online , kemas rumah , hangout ,n blablabla .
7.nak boyfriend (ecehh , stopp couple couple nie seketika !) *bila masenyer nanti baru fikir .
8. nakk baju plus selendang plus jean yang banyak .
9.nak pergi holidayy dengan family kat tempat yang bestt .
10.kurangkan texting (bajett duet bapak aku beli topap)
11.kurangkan mase online (pikir mase depan , jangn sia siakan mase kau wanie)
12.nak DSLR aku sendiri ! (ma , adekk ingt jnji ma oke ;) )
13.nak celebrate birthday aku pluss DANISH HAKIMI_my bro_ (28/6)
14.nak jadi pelajar cemerlang (AMIN~)
15.control diri dari mencarutt (tak baikk)
16.control mengutuk + mengate orang (nobody perfect , kau pon tak perfect wanie)
17.lepas PMR nak masuk kelas photographer (kalau boleyy la , kalau takk boleyy , xpekk , idm)
18.tak nak cakap besar + banyak + bende tak berfaedah + boleyy buat orang lain kecik hati (perlahan lahan membaiki diri)
19.nak berjaya dunia akhiratt (Ya Allah , kau ampunilahh dosa hambaMu ini Ya Allah~)
20.jadikan 2011 yang terbaikk dari sebelum ini ( minta petunjuk dari Allah :) )
21.try improve subjek subjek yang lemah ( lame lame A la tu )

Mak ai , banyakk pulakk aku membebel kat atas ni . mintakk mintakk termakbul lahh :)
saje nak share quote
*A hundred times every day I remind myself that my inner and outer life depend on the labours of other men , living and dead , and that I must exert myself in order to give in the same measure as I have received.
*"You have enemies ? Good . That means you're stood up for something , sometime in your life "