nak copyy ? pergi kedai :)

Thursday, February 24, 2011

keje kayu plus mcd part 1 .

okay , harini bangun awal sebab kene gerak sekolah coz ade kerja kayu lagi , tak habes lagi dari last week . harini just paku paku n memekak plus mencarut dengan sabb . after habes , gerak breakfastt dengan aina n fana . then ,  boleh pulakk terserempak dengan THE GENG BLABLABLABLA -,- yang sakai plus baladah . then then , balik rumah and tunggu bapak fana amek die . then then then , call aina and die cakap die bosan+boring+bored=nak lepak ! kiteorang pun discuss la nak gerak mane , and conclusionnya MCD ! secara tidak sengaja boleyy pulak terjumpa denagn Mal , Kecik , Akim , Zoey lalu kami pun lepak la . then then then then mal pun tak dek keje lalu beliau pun mengacau+menyebok=menyonteng ! tengoklah hasil kerja die kat bawah uh :) then then then then then kiteorang pun balik lah . sepanjang perjalanan kami , kami hanya memekak+mengutuk+mengata=takdek keje .lepas jea masuk simpang sec7 , kami pun ternampak la pun denganpun budakpun baladahpun tak dapat kasih sayangpun dan kami hanya buat bodohpun ! *sebenrnya banyak lagi nak taip , tapi malas nak cite pasal kau damnn ! then then then then then then aku and aina pun balik la sambil bersabar and the same time kami actually nk *** ! then then then then then then then , kami balik rumah kami masing masing ! dah la bubye !











dah la , banyakk pulakk gambar aku nak upload , dah la internet lembab+lambat=sloww !
*kepada sesiapa yang tak tahu makna+maksud=mean baladah yang dari tadi aku mencarut uh , boleh bukak kamus dewan bahasa dan pustaka muka surat 94 . hahahaah :D
*one more thing , aku pun tak tahu KAMAL mane yang akmal maksudkan tuh , die main tuliss jea , sesuka suki die jea kan , aku tanya die , die cakap AKU PUN TATAW :/ eh , gtg la , bubye !