nak copyy ? pergi kedai :)

Sunday, February 13, 2011

maulidur rasul vs valentime ?

assalamualaikum you all ! dekat facebook , berderet deret update status pasal valentime . apea yang bestnye dengan valentime ? bagitahu sikit kat aku , fine la , mybe bagi korang best , pastu berderet deret la berita pasl pembuangan bayi kan ? kan kan ? itu kea yang best nya ? oh , baru aku tahu . aku bukan nak cakap ape , just nak bagi pendapat jea kan , tak salah pun , korang tade otak kea hah weyy ? Allah da bagi otakk tanak pikir , tuh la manusia zaman sekarang , tak reti nak bersyukur , Allah da bagi otak tak nak gune ! STUPIDD + FOOL + BODOH + BALADAH + BANGANG ! cube la pikir sikit damn ! hahah :D over pulakk aku :P at lease aku sedarr doe :) nie aku tengok bape kerat jea yang update pasal maulidur rasul , alhamdulillah :) lek jea aku tengahh nak membebel kat blog nie , tetibe blackout . memng aku suka -,- selamat da tersimpan dekat draft . tuh pun aina yang bagitahu . lepas jea blackout , lepak luarr umah dengan jiran then sempat lagi bergosip dengan aina kan ? kan kan aina ? okea aku da mula merepek plus lari tajuk dekat ats uh , dont worry da nak habes da nie , then after beberapa JAM menunggu , baru la dapat update balik . dah la nak tidurr la , esok nak gerak mcd pulakk . nak lepak dengan SabbImanAinaNisaFanaMarsyaMal :) see you all esok !