nak copyy ? pergi kedai :)

Thursday, April 14, 2011

3 cerite dlm 1 post :)

heyy , dahh berpe hari aku tak update blogg coz malas gileaaa ! sorry blogg :) jgn mara h oke .

storyy 1 ( oke , aku dah malu -.-)
berbalikk kepade tajuk diatas , swearrr malu gileaaa aku salah orang . you know whtt ? ade mamat dlm fb nie taw dah la muke sebijik mcm ank sepupu aku , name pun same pulakk , then , tanpa segan silu aku pun tegurr la , hoi busukk ! yang aku pelik uih , die layan jea aku , so , aku pun sure la yg die uh betol betol ank sepupu aku . then tibe tibe die ckp eh ADEK SALAH ORANG KODD , dah la time uh aku blurr , aku pun jawab HAHAHAHA , ABNG , TAYAHH NAK MENIPUSANGT LA KAN  , MCM LA ADEK BARU KENAL DIE SMLM -.- mamat uh reply HAHAHAHAHAH jea . sabr jela kan . then aku pun bukk la page die , sahh , memng salah orangg ! hahahahahahaha :D swearr malu gileaa !


storyy 2 (masjid shah alam)
storryy kedua pulakk , hari rabu lepass , aku , aina , adila and marsya pergi la lawat masjid shah alam for folio sejarah kan . dah la ponteng koko -.- *padahal memng tanak pergi pun . btw , pergi naek teksi taw , slmat murahh sikit . 27.30 jea . sampai jea kat sane semua batakk sebb dah lame tak pergi kesana kan . then masuk jea pejabat ustaz tuh kate pejbt tutp , TEKOYAKKK ! pastu ustazz tuh kate  tade la , masuk masukk :) then kiteorng pun temu la ramah ustzah ainun :) ustzahh baikkk ♥ thenn merayap rayapp pastu amekk gmbrr then balikk . pastu minta tolong mama ayna antarrkan pergi mcd then mkn sekejap sebb sebb terlalu la lapar . tengss marsya support aku 4 hengget . then jln kaki balik umahh . 


storry 3 ( program cetusan inspirasi)
 okayyy , hari khamiss la paling bestt kan :) mula mula aku cakap I HATE TODAYY , coz baju aku kene sambal ikan -.- but aku salahh ! silap besarr la sape yg balikk tuh kan :p swearr korang la orang yang paling rugi . nak tahu sebb ape ? sebb tuann a.k.a. lawyer airul izwan limin yang menariik perhatiann kiteorangg :) dah la ensemmkan ayna ? sukee nyee dpt snapp dengn die , *oke , aku mule gedikkk nk mati -.- bangga siakk . bestt gileaa , la !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aku sukasukasukasukasukasukasukasukasukasukasukasukasukasukasukasuka ♥ part paling bestt time budakk laki kene tarikk kerusi uh . pastuu kiteorang menjerit jeritttt ! mulamula kiteorg rncng nak balikk sebb penatt taw , last last semua tanak balikk . hahahaha :D then balik umahh , mandi , tukr baju , solt mghrbb then pergi sekolh balik . pergi pergi surauu dah full , perhh terbaikk . eh , gtg , bubye !

*gambar for msjid shah alam , nanti nanti jela aku uploadd :)