nak copyy ? pergi kedai :)

Sunday, June 12, 2011

miss kau blogg :)

hey , hai , hoii :) ape kaborr ? lame kodd tak menghhupdate blogg . act bnyak gilea storyy aku nk citer kat korangg :)

Yahoo , LANGKAWI mari ! act my mom ajk pergi but malas sebb kakngah tak leh ikut , dia kene gi kem apetah dgn ustzah dia . so sad ;'( then tade semngt nak ikut my mom pergi rombongn langkwi . but pujuk punya pujuk , pergi la kan . sape tak sayang mak oi .


seriously , malas gilea ! baju pun mls nk packing , akk aku yg packing kan . but ade la jugakk aku pack kan . sampai jea sek6 (sebb semua kumpul kat sek6) semua orang dah naik bas . then pandang pndang , sakai -,- dah la tmpt duduk aku and mak aku mcm tak boleh belkng lagi jea kan -,- sepnjg aku and mak aku naik bas uh , semua dok JAKUN sangt tngok tgok , *bukn persan , but realiti okea . mcm tak pernh tgon orang . then naik bas , baru teringt laptop TAK BAWAKK , terkoyakk -,-' dah la semngt siap charge lagi uh . then , my mom sembang dgn kawan dia , aku dok sorang sorang dgr mp3 .

then tetibe ade abng nie , dah la handsome , main gitar . *blkng aku pulakk :))))))))))) dah la suara dia sedap . tergugat keimanan aku :P then , boleehh pulakk tayar bas uh pancit , *tu la sape soh bawk beg mcm nk lari rumah . kalau muat peti ais and mesin basuh pun nk bawak -.- lame gilea tersangkut , dah la phone tade line . yang mak aku gi turun bas , tinggl la aku sorang sorang , MEMANG suka :) time nie ah kenal kenalan antara satu sama lain . yang sorang nie nama dia ARA , dlu punya rombongn pun dia datng , but aku tak pernh tegur dia sebb dia dgn geng dia . and aku with my sis . but dah memndangkan aku sorang sorang , tegurr jela dia .

tak mti pun tegur orang , dah kenal kenal , tetibe rapat . lagi lagi dia nie jenis yg kepohh :) lagi sorang nie name dia HIDAYAH , dia nie adek ayoi :) ingtkan dia nie form 3 , but baru form2 . dia nie manja :) okea , sambung cerita ! after 2 hours , bas pun dah okea , then sambung a perjlnn kami . and and , sampai la hotel , rehat rehat jap . then kene siap sebb nk pantai chenang *aku main taip  jea name tmpat nie .hey wait , RAMAI GILEA MAMAT HOTT :)

to ara :seriously , you dgn all ur sibling sweet gileaa ! esp you and ur brother . sweet gilea . swear jeles -,-' nak abng jugakk . MAKKKK , ADEK NAK ABNG :)) please ?


*gmbar nenanti jela aku upload okea :)

btw , HAPPY BIRTHDAYY AYAHH (ENCIK ANUAR BIN RAZAK ) ♥ may GOD bless you dad , and and , selamat hari tua :) *jap , adek cari pic ayh dlm lptop asl tade ? baru nak tayang pic ayah , but nanti adek cari lagi okea :) bubye guys !